loading...
دریای همیشه پارس
فرزند کوروش بازدید : 229 یکشنبه 09 مرداد 1390 نظرات (0)
اي خوشا بر من که من ايرانيم:::::::::::::::::::: فارغ از هر جنگ و هر ويرانيم
جنگ من جنگ خرد باشد عزيز::::::::::::::::::::من حيا دارم ز هر شمشير تيز
رسم من رسم وفاداري بود::::::::::::::::::::: کيش آزادي جهانداري بود
من ز زرتشت و خدايي بوده ام::::::::::::::::::::: بُد ز کورش شاه ايدون دوده ام
من ز افريدون و از جم مانده ام:::::::::::::::::::: نغمه هاي شادي و غم خوانده ام
من همانم که در اين مهد فرين:::::::::::::::::::: دارم از يار و عزيزان بهترين
مردمانی از دیار مهر و نور::::::::::::::::::::: از دیار شادی و عشق و سرور
هم سخن نیکو و هم کردار نیک:::::::::::::::::::: از اشا گویند و از پندار نیک
من نه حیوانم نه کافر یا خشوک نه به دنبال حرامی گوشت خوک
بر مسلمان و مسیحی و یهود:::::::::::::::::::: آنکه نامش بُد ز ایران صد درود
من به این امید و عشقم زنده ام::::::::::::::::::::: در تکاپوی وطن جان داده ام
مهد دلداران شود ایران زمین::::::::::::::::::::: یار زرتشتیم جمله بر یقین


پاينده باد ايران
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,534
  • بازدید کلی : 54,964